10. juli 2010

Veien blir til mens man går...





Over et år, og vel så det, har gått siden jeg skrev noe her sist.
Til min forbauselse er det fremdeles lesere innom daglig. Til dere som forventer å finne en ren interiørblogg her - den tiden er definitivt forbi.


 Den siste tiden jeg blogget regelmessig syntes jeg etterhvert at bloggen min utviklet seg til å bli et eneste stort gjesp. Det er grenser for hvor mange ganger det kan være interessant å lese om nye kjøkkengardiner og Pelargoniar som blomstrer i vinduskarmen...
Etterhvert var det mye  morsommere å lese andres blogger enn å skrive i min egen, og da var det på tide å gi seg.


Jeg har lurt lenge på om jeg bare skulle slette hele bloggen, men har latt det være fordi jeg savner å skrive. Har fundert litt på hva jeg skal bruke bloggen til. Har mye som opptar meg, men vet ikke helt hvor privat eller personlig jeg har lyst til å være på nettet. Nå har jeg en viss ide om hva det blir til, men som overskriften sier så kan det godt være at det blir til noe helt annet når jeg først kommer i gang.. :-)


Skriver mer om veien videre i neste innlegg.




Til dere som trofast har tittet innom selv om det ikke har skjedd noe her; Tusen takk!   


  




Hjertelig hilsen
post signature






Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails