12. aug. 2010

I kofferten....

Ferien nærmer seg med stormskritt...

Siden jeg øver meg på å bli en listeskriver (les forrige innlegg) så har jeg nå brukbar oversikt over hva jeg kan, bør og må ha med...

Men... Så var det dette med maten da... Jeg vurderer å ta med en pose sukrin og en pakke med fiberhusk. Vi skal med andre ord lage litt mat selv, og jeg vet av erfaring at det er begrenset hva man får kjøpt i minimarkedene i nærheten av der vi skal bo. Har ikke tenkt å bruke ferien på å lete land og strand rundt etter noe som ligner en helsekostbutikk, eller reise med buss en time for å komme til et supermarked med stort utvalg.

Er det noen som har erfaring med å reise med sånne produkter i kofferten? Vet om de som reiser med knekkebrød og pålegg på tube, men dette blir jo litt annerledes.
Risikerer man å bli stoppet i tollen, mistenkt for å innføre skumle ting i pulverform? ;-) Haha, DET skulle tatt seg ut! (Da tror jeg ikke mannen min vil dra på tur med meg flere ganger!! ;-))

Neida, det er ikke noe must. Går slettes ikke av skaftet om jeg må klare meg uten, men siden jeg først er så godt i gang med denne planleggingen så skader det jo ikke å spørre... :-)

Anyone?    


(Bildet funnet på Google en gang. Har mistet url dessverre!
Håper ikke noen blir fornærmet over at jeg bruker det..)

Skal nok definitivt ikke gå sulten uansett.....  :-)







Hjertelig hilsen
post signature

1 kommentar:

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra

Related Posts with Thumbnails