3. aug. 2010

Snaaart er det min tur....

Aldri så lite lei og kjei om dagen...

Joda, jeg ville det selv. Ta ferie på slutten av sommeren.
Det hørtes så deilig ut... Reise avgårde når alle andre er tilbake fra ferie. Være garantert sol, sommer og badevann uansett hva slags pek det norske sommerværet skulle finne på å spille oss i løpet av sommeren...
Men, etter som ukene har gått så har jeg angret aldri så lite, selv om det har blitt en og annen langhelg i løpet av sommeren...
Trøtt og sliten, og lei av å svare "det er fortsatt en måned igjen" når hjemvendte kolleger spør om når jeg begynner ferie.
 
Men nå kan nedtellingen begynne for alvor... Jeg er klar.. rett og slett overmoden for ferie! ;-)


Snart så er jeg her....

 










Gjett om det skal bli deilig! Gleder meg som en liten unge...

Men hvis jeg skal være helt ærlig, så gru-gleder jeg meg litt også... Spent på hvordan jeg kommer til å klare dette med maten mens jeg er borte. Må snart begynne å tenke på hva jeg eventuelt skal ta med meg i kofferten, og hva kan jeg få tak i på stedet.
Skal jeg gi blaffen i karbohydratene, eller skal jeg prøve å kjøre lchf så godt det lar seg gjøre?

Kom gjerne med tips og råd! :-)




Hjertelig hilsen
post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails